پیام امروز-18 + من و برنامه ریزی!






















Blog | Profile | Archive | Email | Name Of Posts


خونه من

امروز، تو این لحظه! من برای لحظه هام، برنامه ریزی کردم!!...

دیگه هیچ لحظه ای و نمی کشم!!...... 

به تک تکشون زندگی! و شادی! می دم !!

و این کار و نه از فردا، بلکه همین الآن شروع کردم!.. 

لحظه های تنبل و بی استفاده، نمی خوام !

اگه لحظه ای و بی هدف از دست بدم، دیگه بر نمی گرده ! واین لحظه ها، عمرم و می سازن ...  

زندگیم و پر از لحظه های شاد و مفید می کنم...

هر روز به خونوادم می گم، که چقد دوسشون دارم!

قدر لحظه های با هم بودنمون و بیشتر می دونم، و اون لحظه ها رو شادتر می کنم!!

صبح ها زودتر بیدار می شم!..  برنامه ی نرمش وپیاده روی صبح و دوباره شروع می کنم!!...

و اجازه نمی دم، برنامه ی هیچ روزیم، مث روز قبلم باشه !

مسیر زندگیم و با شادی طی می کنم و اون وجوری می سازم که بتونم بهش افتخار کنم!                                                                               


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+نوشته شده در چهار شنبه 1 تير 1390برچسب:پیام-متن-جمله-زیبا-با معنی,خاطرات,یادداشت,برنامه,ریزی,ساعت18:14توسط لبخند | |